KAS LENNUMUREDE LAHENDAMISEKS TASUB ABILINE VÕTTA?
Otsustamisel on oluline arvestada eelkõige tüüpiliste riskidega, mis võivad iseseisvalt tegutsemisega kaasneda ning kokkuvõttes viia soovimata tulemusega ajakuluni. Võimalikud riskid on: esitatakse ebakorrektne nõue, nõue esitatakse valele isikule või vale kanali kaudu, usutakse lennufirma või vahendaja edastatud valeteavet, lennufirma ignoreerib esitatud nõuet pikka aega ja reisija ei suuda sellega midagi tõhusalt ette võtta, ei ole piisavalt teadmisi kõigist oma õigustest, ei ole piisavalt teadmisi ei kohtuvälise ega kohtumenetluse läbiviimise võimalustest ja nende eripäradest, ei ole piisavalt vajalikke õigusalaseid teadmisi ega oskusi, ei ole piisavalt vajalikku lennundusteavet, kaotatakse kohtuväline või kohtumenetlus jne. Kui reisija tegutseb iseseisvalt, võib lennufirma seda enda huvides ära kasutada. Seepärast pole harvad juhtumid, kus tupikusse sattunud lennureisija on sunnitud siiski professionaali abi otsima.
Kui kahtlete, kas kasutada professionaali abi, siis allpool olev loetelu aitab otsustada, kas võtta FlightClaims OÜ enda abiliseks.
✓ Oleme usaldusväärne, vastutustundlik ning hea kogemuste ja teadmiste pagasiga kodumaine ettevõte.
✓ Me spetsialiseerume lennuhüvitiste nõuetel juba viiendat aastat.
✓ Meie klient saab SmartLynx Airlinesi lennu hilinemise eest lõppkokkuvõttes suuremat hüvitist.
✓ Meie lennupileti raha tagastamise teenuse tasu on kliendile tagastatavast summast 0 EUR!
✓ Lennuhüvitise või lennupileti raha saamise ebaõnnestumisel on teenus tasuvaba.
✓ Arveldus meie ja kliendi vahel toimub pärast lennufirma poolt väljamakstud raha laekumist.
✓ Meie spetsialistil on viieaastane kogemus erinevate lennufirmadega ja asutustega.
✓ Me pole kordagi kaotanud lennufirmale kohtumenetluses.
✓ Ligikaudu 85% meie menetlusse võetud avaldustest saavad soovitud lahenduse ning me pidevalt töötame selle arvu suurendamise nimel.
✓ Ligikaudu 98% pangaülekannetest teostame oma klientidele raha laekumisega samal päeval.
✓ Me alati vastame oma klientide e-kirjadele ammendavalt ja alati mõistliku aja jooksul.
✓ Me oleme oma klientidele lojaalsed ja avatud ning oleme alati valmis esitama kliendile enda sõnade kinnitamiseks vastava tõendi.
✓ Meie teenused säästavad klientide aega ja närve, kuivõrd me võtame kogu asjaajamise enda peale.
✓ Meil on üle 1000 lennuhüvitise saamisel edukalt abistatud ja teenusega rahule jäänud klienti, kes lahkesti jagasid meie kohta toredat tagasisidet meie Facebooki lehel lennunouded.ee.
✓ Me kogu aeg areneme, täiendades oma aastatepikkuse kogemuspagasi uute teadmiste, oskuste ja kogemustega. Tänu sellele pakutavate teenuste kvaliteet püsivalt kasvab.
✓ Meie teenused on täielikult kättesaadavad nii eesti kui ka vene keeles sõltuvalt kliendi eelistusest.
✓ Enamikus juhtumitest pakume oma klientidele mugavat, lihtsat ja kaasaegset lepingu sõlmimise võimalust.
✓ Meie teenuseid on väga lihtne kasutada ning selleks ei pea klient kandma maski, tegema COVID-testi, olema vaktsineeritud või COVID-19 läbi põdenud.
✓ Meie abi saamiseks ei pea klient kuhugi kohale minema, kuna kõik meie teenused on 100% veebipõhised.
✓ Meie Creditinfo AS reiting on (A).