KAS LENNUMUREDE LAHENDAMISEKS TASUB ABILINE VÕTTA?

See küsimus tekib paljudel lennureisijatel ning tihti on keeruline otsustada. Mõned reisijad proovivad iseseisvalt hakkama saada. Teised on seisukohal, et parem võtta kohe professionaalne abiline, nii väheneb eelkõige ajakulu, aga ka koormus ja võimalikud riskid.

Otsustamisel on oluline arvestada eelkõige tüüpiliste riskidega, mis võivad iseseisvalt tegutsemisega kaasneda ning kokkuvõttes viia soovimata tulemusega ajakuluni. Võimalikud riskid on: esitatakse ebakorrektne nõue, nõue esitatakse valele isikule või vale kanali kaudu, usutakse lennufirma või vahendaja edastatud valeteavet, lennufirma ignoreerib esitatud nõuet pikka aega ja reisija ei suuda sellega midagi tõhusalt ette võtta, ei ole piisavalt teadmisi kõigist oma õigustest, ei ole piisavalt teadmisi ei kohtuvälise ega kohtumenetluse läbiviimise võimalustest ja nende eripäradest, ei ole piisavalt vajalikke õigusalaseid teadmisi ega oskusi, ei ole piisavalt vajalikku lennundusteavet, kaotatakse kohtuväline või kohtumenetlus jne. Kui reisija tegutseb iseseisvalt, võib lennufirma seda enda huvides ära kasutada. Seepärast pole harvad juhtumid, kus tupikusse sattunud lennureisija on sunnitud siiski professionaali abi otsima.

Professionaalil on lennureisijate õiguste kohta hulk teadmisi ning seetõttu on eespool loetletud riskid kas välistatud või miinimumini viidud. Aastatepikkune kogemus aitab vältida tüüpvigu ning saavutada soovitud tulemuse kiiremini ja tõhusamalt või peatada protsessi õigel ajal enne kaotust. Spetsialist teab enamikku nüansse, see aitab teha õigeid otsuseid nii eesootava teekonna valimisel kui ka selle käigus. Tõelisel professionaalil on alati erinevate ülesannete lahendamiseks vajalikud teadmised ja oskused, mis aitavad jõuda soovitud tulemuseni. 


Asjaajamine võib eelkõige võtta palju aega ja kulutada närve ning tihtipeale ei pruugita soovitud tulemuseni siiski jõuda. Professionaali abi kasutamine seevastu säästab Teid vaevast ning üldjuhul aitab soovitud tulemuse saavutada. 

Kui kahtlete, kas kasutada professionaali abi, siis allpool olev loetelu aitab otsustada, kas võtta FlightClaims OÜ enda abiliseks. 

20 PÕHJUST, MIKS VALIDA MEID OMA LENNUMUREDE LAHENDAJAKS

✓ Oleme usaldusväärne, vastutustundlik ning hea kogemuste ja teadmiste pagasiga kodumaine ettevõte.

✓ Me spetsialiseerume lennutõrgetest pärinevatel hüvitiste nõuetel juba kuuendat aastat ning elasime koroonakriisi üle.

Meie klient saab lennutõrke eest lõppkokkuvõttes rohkem raha, kui nõue jõuab kohtusse ja me võidame kohtuprotsessi.

Me pole kordagi kaotanud lennufirmale kohtumenetluses.

Meie lennupileti raha tagastamise teenuse tasu on kliendile tagastatavast summast 0 €!

✓ Lennuhüvitise või lennupileti raha saamise ebaõnnestumisel on teenus tasuvaba.

✓ Arveldus meie ja kliendi vahel toimub pärast lennufirma väljamakstud raha laekumist.

✓ Meie spetsialistil on kuueaastane kogemus erinevate lennufirmadega ja asutustega.

✓ Ligikaudu 89% meie menetlusse võetud avaldustest saavad soovitud lahenduse ning me pidevalt töötame selle arvu suurendamise nimel.

✓ Ligikaudu 98% pangaülekannetest teostame oma klientidele raha laekumisega samal päeval.

✓ Me alati vastame oma klientide e-kirjadele ammendavalt ja mõistliku aja jooksul.

✓ Me oleme oma klientidele lojaalsed ja avatud ning oleme alati valmis esitama kliendile enda sõnade kinnitamiseks vastava tõendi.

✓ Meie teenused säästavad klientide aega ja närve, kuivõrd me võtame kogu asjaajamise enda peale.

✓ Meil on üle 1000 hüvitise saamisel edukalt abistatud ja teenusega rahule jäänud klienti, kes lahkesti jagasid meie kohta toredat tagasisidet meie Facebooki lehel lennunouded.ee.

✓ Me kogu aeg areneme, täiendades oma aastatepikkuse kogemuspagasi uute teadmiste, oskuste ja kogemustega. Tänu sellele pakutavate teenuste kvaliteet püsivalt kasvab.

✓ Meie teenused on täielikult kättesaadavad nii eesti kui ka vene keeles sõltuvalt kliendi eelistusest.

Me pakume oma klientidele mugavat, lihtsat ja kaasaegset lepingu sõlmimise võimalust.

Meie teenuseid on väga lihtne kasutada.

✓ Meie abi saamiseks ei pea klient kuhugi kohale minema, kuna kõik meie teenused on 100% veebipõhised.

✓ Meie Creditinfo AS reiting on (A).

Jagu uuendati 18.01.2023