1. MILLESEID TEENUSEID ME PAKUME?
Eelkõige pakume lennureisijatele lennufirmadelt nn lennuhüvitiste (st Euroopa Liidu määruse 261/2004 artiklis 7 ette nähtud rahaliste hüvitiste) sissenõudmise teenust. Nende nõuetega kindlustused ei tegele. Lennuhüvitisele võib õigus tekkida lennutõrke korral.
Koos lennuhüvitisega on meie kliendil võimalik nõuda erinevaid rahalise kahju hüvitisi, kaasa arvatud taodelda piletiraha tagastamist lennufirma tühistatud lennu eest.
Samuti pakume tasulist juhtumipõhilist nõustamist.
Pagasiga seotud nõuetega FlightClaims ei tegele.
Koos lennuhüvitisega on meie kliendil võimalik nõuda erinevaid rahalise kahju hüvitisi, kaasa arvatud taodelda piletiraha tagastamist lennufirma tühistatud lennu eest.
Samuti pakume tasulist juhtumipõhilist nõustamist.
Pagasiga seotud nõuetega FlightClaims ei tegele.
2. KUI PALJU MEIE TEENUSED MAKSAVAD?
Põhiteenuse tasu on 28 % igast sissenõutud hüvitisest. Kui peaksime muutuma käibemaksukohustuslaseks, langeb meie teenustasu 25 % peale, millele lisandub KM.
Kui mingi hüvitise sissenõudmine ebaõnnestub, on teenus selle hüvitise osas üldjuhul tasuvaba.
Tasulise nõustamisteenuse minimaalne hind on 20 €. Lõpliku hinda teeme teatavaks Teie päringu saamise järgselt.
3. MILLAL TASUB KLIENT MEILE TEENUSE EEST?
Klient tasub FlightClaimsile osutatud teenuse eest pärast hüvitise laekumist või nõustamise saamist.
4. KUIDAS ON ÕIGE MEIE POOLE TEENUSE SAAMISEKS PÖÖRDUDA?
Kui soovite kasutada meie pakutavat teenust, siis tuleb kõigepealt esitada meile päring.
– Kui soovite taodelda lennuhüvitist, palun kasutage seda vormi;
– kui soovite saada üksnes nõustamist, palun kasutage seda vormi;
– kui soovite taodelda üksnes lennupiletiraha tagastamist, palun saatke meile e-kiri.
Päringutele vastame niipea kui võimalik, ent üldjuhul mitte hiljem kui kolme tööpäeva jooksul. Kui Te ei ole saanud päringule vastust nimetatud aja jooksul, palun kontrollige rämpsposti kausta ning seejärel päringus märgitud e-posti aadressi korrektsust. Vajadusel kirjutage meile support@flightclaims.ee.
– Kui soovite taodelda lennuhüvitist, palun kasutage seda vormi;
– kui soovite saada üksnes nõustamist, palun kasutage seda vormi;
– kui soovite taodelda üksnes lennupiletiraha tagastamist, palun saatke meile e-kiri.
Päringutele vastame niipea kui võimalik, ent üldjuhul mitte hiljem kui kolme tööpäeva jooksul. Kui Te ei ole saanud päringule vastust nimetatud aja jooksul, palun kontrollige rämpsposti kausta ning seejärel päringus märgitud e-posti aadressi korrektsust. Vajadusel kirjutage meile support@flightclaims.ee.
5. KUI PALJU AEGA VÕTAB TEENUSE OSUTAMINE?
Teenuse osutamise aeg sõltub eelkõige valitud teenusest. Samuti seda mõjutavad:
– konkreetse vahejuhtumi asjaolud;
– konkreetse vahejuhtumi menetluse eripärad;
– lennufirma poliitika nõuete käsitlemisel;
– nõude prioriteet.
Reeglina me esitame lennufirmale nõude mitme päeva jooksul pärast kliendilt kõigi vajalikke dokumentide saamist. Kui lennufirma kohe rahuldab nõude, võib teenuse osutamine võtta üks kuni mitu kuud aega.
Kui lennufirma vastab nõudele äraütlevalt, siis teenuse osutamise aeg pikeneb ning sõltub edaspidi sellest, kas meil õnnestub lennufirmat ümber veenda ilma kohtuta. Kui me teame ette, et sellele ei tasu aega kulutada või kui ümberveenmine ebaõnnestub, sõltub teenuse osutamise aeg sellest, kui kiiresti lõppeb kohtumenetlus, kui me kliendiga otsustame see algatada.
Reeglina kiireim kohtumenetlus välisriigi lennufirma vastu võtab mitu kuud kuni pool aastat aega. Kui me algatame kohtumenetluse, siis edaspidi kõik sõltub enamasti:
– lennufirma käitumisest;
– menetluse liigist;
– kohtu ülekoormatusest ja saadavatest ressurssidest.
Meie kiireima ja eduka teenuse osutamise rekord on 02 päeva. Seevastu kõige rohkem aega nõudev ja edukas teenuse osutamine oli võtnud üle 02 aasta täisväärtuslikke kohtuvälise ja kohtumenetluste tõttu.
6. MIS LENNUFIRMADEGA ON MEIL KOGEMUST?
Kõige rohkem on meil kogemust lennufirmadega:
– SmartLynx Airlines;
– LOT Polish Airlines;
– airBaltic;
– SAS;
– Finnair;
– Ryanair;
– Wizz Air;
– Lufthansa;
– Nordica;
– Norwegian Air.
Samuti on meil kogemust lennufirmadega Turkish Airlines, KLM, Qatar Airways, Brussels Airlines, Austrian Airlines, Swiss Airlines, SriLankan Airlines, SkyUp Airlines, Corendon Airlines, Air Europa, TUI Airways, United Airlines, Delta Airlines, TAP, Vueling, Corendon Airlines, Galistair, SmartWings, Aeroflot, Ellinair, Tarom.
7. MILLAL AEGUB ÕIGUS NÕUDA LENNUHÜVITIST?
See tähtaeg sõltub sellest, mis riigi siseriiklikut õigust saab kohaldada.
Eesti Vabariigi tsiviilõiguse järgi on reisijal õigus nõuda lennuhüvitist 03 aasta jooksul pärast lennutõrget.
8. KAS MÄÄRUS 261/2004 KEHTIB KA TŠARTERLENDUDE PUHUL?
Jah.
9. KAS REISIJAL PEAB OLEMA KINDLUSTUS, ET LENNUHÜVITIST NÕUDA?
Ei. Lennureisija õigused pärinevad seadusest.
10. KAS REISIJA SAAB NÕUDA LENNUHÜVITIST, KUI TEMA PILETI EEST TASUS KOLMAS ISIK (K.A ETTEVÕTE)?
Jah. Lennuhüvitise nõudmisel pole oluline, kes tasus tegelikult pileti eest. Seadus näeb ette hüvitist reisijale eesmärgiga hüvitada temale tekitatud ebamugavused.
11. KAS LAPSEL VÕIB SAMUTI OLLA ÕIGUS LENNUHÜVITISELE?
Jah. Erandi moodustavad ainult väikesed alla kaheaastased lapsed, kes reisivad tasuta lennupiletiga ning ei oma lennukis eraldi istekohta.
12. KAS REISIJAL VÕIB ÕIGUS OLLA MITMELE LENNUHÜVITISELE ÜHE LENNUREISI RAAMES?
Jah. Iga lennutõrge võib tähendada ühte lennuhüvitist.
13. MIS TÄHTAJA JOOKSUL PEAB LENNUFIRMA REISIJALE PILETIRAHA TAGASIMAKSET TEGEMA, KUI LEND TÜHISTATI LENNUFIRMA OTSUSEL?
07 päeva jooksul pärast sellekohase nõude saamist.
13.1. KES PEAB REISIJALE LENNUPILETI RAHA TAGASTAMA, KUI PILET OLI OSTETUD VAHENDAJA KAUDU? KAS VAHENDAJA TASU KUULUB SAMUTI TAGASTAMISELE?
Vastused annab ELi Kohtu otsus asjas C‑601/17. Selle järgi peab lennufirma tagastama ka vahendustasu, kui ta oli kokkulepitud vahendustasu lisamisest teadlik.
– kohtu ülekoormatusest ja saadavatest ressurssidest.
Meie kiireima ja eduka teenuse osutamise rekord on 02 päeva. Seevastu kõige rohkem aega nõudev ja edukas teenuse osutamine oli võtnud üle 02 aasta täisväärtuslikke kohtuvälise ja kohtumenetluste tõttu.
6. MIS LENNUFIRMADEGA ON MEIL KOGEMUST?
Kõige rohkem on meil kogemust lennufirmadega:
– SmartLynx Airlines;
– LOT Polish Airlines;
– airBaltic;
– SAS;
– Finnair;
– Ryanair;
– Wizz Air;
– Lufthansa;
– Nordica;
– Norwegian Air.
Samuti on meil kogemust lennufirmadega Turkish Airlines, KLM, Qatar Airways, Brussels Airlines, Austrian Airlines, Swiss Airlines, SriLankan Airlines, SkyUp Airlines, Corendon Airlines, Air Europa, TUI Airways, United Airlines, Delta Airlines, TAP, Vueling, Corendon Airlines, Galistair, SmartWings, Aeroflot, Ellinair, Tarom.
7. MILLAL AEGUB ÕIGUS NÕUDA LENNUHÜVITIST?
See tähtaeg sõltub sellest, mis riigi siseriiklikut õigust saab kohaldada.
Eesti Vabariigi tsiviilõiguse järgi on reisijal õigus nõuda lennuhüvitist 03 aasta jooksul pärast lennutõrget.
8. KAS MÄÄRUS 261/2004 KEHTIB KA TŠARTERLENDUDE PUHUL?
Jah.
9. KAS REISIJAL PEAB OLEMA KINDLUSTUS, ET LENNUHÜVITIST NÕUDA?
Ei. Lennureisija õigused pärinevad seadusest.
10. KAS REISIJA SAAB NÕUDA LENNUHÜVITIST, KUI TEMA PILETI EEST TASUS KOLMAS ISIK (K.A ETTEVÕTE)?
Jah. Lennuhüvitise nõudmisel pole oluline, kes tasus tegelikult pileti eest. Seadus näeb ette hüvitist reisijale eesmärgiga hüvitada temale tekitatud ebamugavused.
11. KAS LAPSEL VÕIB SAMUTI OLLA ÕIGUS LENNUHÜVITISELE?
Jah. Erandi moodustavad ainult väikesed alla kaheaastased lapsed, kes reisivad tasuta lennupiletiga ning ei oma lennukis eraldi istekohta.
12. KAS REISIJAL VÕIB ÕIGUS OLLA MITMELE LENNUHÜVITISELE ÜHE LENNUREISI RAAMES?
Jah. Iga lennutõrge võib tähendada ühte lennuhüvitist.
13. MIS TÄHTAJA JOOKSUL PEAB LENNUFIRMA REISIJALE PILETIRAHA TAGASIMAKSET TEGEMA, KUI LEND TÜHISTATI LENNUFIRMA OTSUSEL?
07 päeva jooksul pärast sellekohase nõude saamist.
13.1. KES PEAB REISIJALE LENNUPILETI RAHA TAGASTAMA, KUI PILET OLI OSTETUD VAHENDAJA KAUDU? KAS VAHENDAJA TASU KUULUB SAMUTI TAGASTAMISELE?
Vastused annab ELi Kohtu otsus asjas C‑601/17. Selle järgi peab lennufirma tagastama ka vahendustasu, kui ta oli kokkulepitud vahendustasu lisamisest teadlik.
Jagu uuendati 16.03.2024