Allpool asuvad kõige sagedamini toimuvatel juhtumitel põhinevad näited, mil reisijal tekib määruse järgi õigus nõuda lennufirmalt hüvitist lennust mahajätmise eest vastu reisija tahtmist.

Ühest lennust koosnenud lennureisi korral, juhul, kui Teid jäeti näiteks lennust Tallinn-Helsinki maha.
 
Kui lennureis koosnes mitmest lennust (näiteks, lennust Tallinn-Helsinki ja jätkulennust Helsinki-New York) ning oli vormistatud ühe broneeringuna, juhul, kui esimese lennu, näiteks, hilinemise tõttu lennufirma ekslikult arvas, et Te ei jõua jätkulennule ning vormistas ette Teie pileti ümber.
 
Kui lennureis koosnes mitmest lennust (näiteks, lennust Helsinki-New York ja jätkulennust New York-Los Angeles) ning oli vormistatud ühe broneeringuna, juhul, kui Teid jäeti jätkulennust maha. 

Ühe broneeringu all on mõeldud eelkõige lennufirma, mitte vahendaja broneering. Kui lennubroneering oli koostatud vahendaja, näiteks Kiwi, kaudu ning sisaldab mitu lendu, ei tähenda see automaatselt, et tegemist on juriidilises mõistes omavahel ühendatud lendudega ehk ühe lennureisiga. Niiviisi võib üks vahendaja koostatud ja mitu lendu sisaldav lennubroneering koosneda mitmest ning juriidilises mõistes omavahel mitteseotud lennureisidest.

VAJATE ABI LENNUHÜVITISE SAAMISEL?

Esitage meile päring! Meiega saate tutvuda, lugedes jagusid „KKK“ või „Miks meie?“. Meie klientide tagasisidet saate lugeda jaost „Tagasiside“.


ESITAN PÄRINGU

Kõik küsimused on teretulnud: support@flightclaims.ee

Käesolev jagu uuendati 25.10.2021.