FlightClaims OÜ
  • Avaleht
  • Taotlus
  • Lennukompensatsioon
  • Hinnakiri
  • Miks meie?
  • Klientide tagasiside
  • KKK
  • Kontakt
  • Kasulikku
Eesti keeles
На русском

LENNU HILINEMISE KOMPENSATSIOON

Lennukompensatsioon

  • Lennu hilinemise kompensatsioon
  • Lennu tühistamise või muutmise kompensatsioon
  • Lennust mahajätmise kompensatsioon
    /
  • Lennukompensatsioon
  • /
  • Lennu hilinemise kompensatsioon

Lennu hilinemise eest lennukompensatsiooni nõudmiseks peab reisija jõudma oma lennureisi lõppsihtkohta vähemalt kolm tundi hiljem. 

On hea teada, et lennu saabumisaeg läheb lukku siis, kui avatakse vähemalt üks lennuki uks, eeldusel, et reisijad tohivad sel hetkel lennukist väljuda (vt ELi Kohtu otsust asjas C‑452/13).

Lennu hilinemine kompensatsioon


Allpool asuvad kõige sagedamini toimuvatel juhtumitel põhinevad baasnäited, mil reisijal tekib määruse järgi õigus nõuda lennufirmalt lennuhüvitist lennu hilinemise eest.

1) ELi sisene lennureis koosnes ühest lennust (nt Tallinn – Helsinki), mis hilines pikka aega, mille tulemusena saabusite oma lennureisi lõppsihtkohta (selle näite puhul Helsinkisse) vähemalt kolm tundi hiljem.

2) Lennureis EL-ist kolmanda riiki vahepeatusega EL-is koosnes kahest ühtse õhuveolepinguga ühendatud lendudest (nt lennust Tallinn – Helsinki ja jätkulennust Helsinki – New York) ja kui esimese lennu hilinemise tõttu jäite jätkulennust maha, ning lennufirma tagatud asenduslennuga jõudsite oma lennureisi lõppsihtkohta (selle näite puhul New Yorki) ilma tõrgeta vähemalt kolm tundi hiljem.
 
3) Lennureis EL-ist kolmanda riiki vahepeatusega EL-is koosnes kahest ühtse õhuveolepinguga ühendatud lendudest (nt lennust Tallinn – Helsinki ja jätkulennust Helsinki – New York) ja jätkulend hilines pikka aega, mille tõttu saabusite oma lennureisi lõppsihtkohta (selle näite puhul New Yorki) vähemalt kolm tundi hiljem.


ÜHTNE ÕHUVEOLEPING

Ühtse õhuveolepingu all mõeldakse mitme lennu ja ühe suuna kohta lennufirma väljastatud broneeringut, mis moodustavad seega ühte lennureisi ühtse broneeringukoodiga kõigi lendude kohta (nt lennureis, mis koosneb kahest Lufthansa lennust Tallinn – Frankfurt ja Frankfurt – Dubai ühtse broneeringukoodiga WN7J9Z).

❗️Kui tegu on vahendaja (nt Kiwi) väljastatud lennubroneeringuga, mis sisaldab mitu regulaarset lendu ühes suunas, siis ei tähenda see, et need lennud on omavahel vaikimisi juriidilises mõttes seotud. Niisiis võib reisijal olla sõlmitud mitu eraldiseisvat õhuveolepingut, mida käsitletakse eraldiseisvate lennureisidena. Lennufirma broneeringukood ja e-pileti number aitavad tuvastada mitu õhuveolepingut Teil sõlmitud on – kui kood või number on sama kõigi lennu kohta, on tegu ühe õhuveolepinguga.

Kui lennuk tõusis õhku, kuid seejärel pöördus tagasi ning hiljem see lend teostati sama lennukiga, siis olukorrale kohalduvad lennu hilinemist puudutavad sätted.


lendu kontrollima

Kasutustingimused
Privaatsuspoliitika

FlightClaims OÜ 2017-2025
Kõik õigused kaitstud ©

Cookie-failidest
  • Eesti keeles
  • На русском
  • Avaleht
  • Taotlus
  • Lennukompensatsioon
    • Lennu hilinemise kompensatsioon
    • Lennu tühistamise või muutmise kompensatsioon
    • Lennust mahajätmise kompensatsioon
  • Hinnakiri
  • Miks meie?
  • Klientide tagasiside
  • KKK
  • Kontakt
  • Kasulikku
  • Eesti keeles
  • На русском